va händer?

ajde vad händer i dag alla ?
haha min dag i dag börja katastroff -.- hade match i morse i tyresö vallen utomhus, vi torska mot sköndal -.- fattar inte hur i kunde förlora -.- vi spela helt konstigt inget gick som de skulle kändes det som och så plus att vi körde med 3 backs linje .. fattar inte varför ! aja vi torska 4-1 skämmit men vad ska man göra ! vi kör returmatch om tre veckor igen då jävlar ska vi vinna över dom asså !
.
aja vad händer i kväll då folket ? några grymma planer ? såfall säg till har inte ett skit att göra asså -.- om inte de jag hade tänkt händer dåra .. men får väl se men om ni vet något ber er hör av er ! va inte snåla och så ! haha aja ska chilla nu i sängen tills någon säger till något eller om de händer nåt får se men ska kolla film elelr nåt nu skriver senare ;) hejdå !!
.
juste sprid min blogg snälla vore fett tungt av er om nii gjorde de !
en bild från balen när jag sluta nian ;) <3

Kommentarer
Postat av: jonatan

hahaha ni var bajs bre hahahhahah

2012-01-21 @ 20:11:45
Postat av: David

bryan du va keff bree !!

2012-01-21 @ 22:08:43
Postat av: krall

oj! vad stiligt!!

2012-01-22 @ 17:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0