idag !

Tjaa alla läsare;) haha
vakna för en stund sen chillar lite i sängen nu och letar efter lediga inomhushallar så man kan tagga och spela lite boll ! så om ni vet någon hall hör av er eller om nåån ska spela hör av er också för jag vill lira fotboll nu asså har skit tråkigt -.- . om jag inte hitta nån hall eller så blir de nog ut och springa eller gyma eller nåt kanske annars träffa lite folk o hitta på något ! vi får väl se vart dagen leder mig haha ! men hör av er om ni vet nån hall eller så !

fick en fråga om vilket lag jag spelar i !
jag spelar i tyresö ff p95 just nu ! de går bra känns de som träningarna börjar bli mer allvar och så, skönt ! vi ska spela PA nästa år så de kommer bli grymt de e massa nya spela också som kommer o tränar med oss och de e inge dåliga spelar asså !

men aja ska kolla me lite folk nu om vad som händer i dag ! uppdaterar lite senare hare bra
Kärlek & respekt <3


KÄRLEK till Tyresö !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0