har inte pallat ..

tjaa alla läsare hah .. jag har inte pallat bloggat har vart typ sjuk och haft mkt att göra .. men aja igår va jag inte i skolan mådde ju dåligt ..  sen i dag gick jag till skolan haha och somnade på första lektionen va helt död fortfarande lite sjuk men va tvungen att gå t skolan -.- iaf sen så kollade jag film ist för att sova .. men sen vare lunch slutade typ halv 1 i dag hade mentorstid sista lektionen och blev utsläng för jag öppna datorn -.- haha och mashkal blev också utsläng för han kast typ något på mig xD sen så sluta vi jag rullade hem skulle spela fifa men somna och vakna nyss de betyder att jag inte kommer sova så mycket inatt asså :O fast de gör inte så mycket ;) haha har fan studiedag i morn helt underbart ! så om nån inte e i skolan eller så säg till så kan ni träffa mig o felipe ;) haha de e bara höra av er ;)
men ska spela fifa nu med zack online ! så om nån har xbox och vågar möta mig ;) de e bara at säga till så kör vi ;)
HAHAHAHHA en enkel bild när jag o felipe va i kista me mimmi melinda och alicia haha .. men säg till om nån vill träffa oss vi har ju studiedag ;)

Kommentarer
Postat av: Tatiana

Hahhaha va gulligt att du har blogg bryan! :D

2012-01-25 @ 08:03:49
URL: http://tmmk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0