har inte bloggat sorry alla läsare

hahah sorry at jag inte skrivit xD man har inte pallat ! gjort ganske mycket och pallar inte skriva med luren men iaf vad jag har har gjort e typ sov hos kusse sen så mådde jag dåligt och se men han bjöd mig på subway ;) underbart ! de va vår frukost ! efter de så gick jag träffa mamma för att hon skulle ringa skolan och sjuk anmäla mig men vi gick med jonas att teckna abonnemang på hans iphone 4s sen åkte vi hem t mig mådde inte bra ganska sjuk asså man aja så vi spela lite fifa hos mig ;) sen kom daniel hans lille bror och nyss käka vi och så ska spela lite mer fifa sen får vi se kanske går t träningen och kollar bara tror inte jag kan vara med .. men ska chilla nu med grabbarna skriver senare om jag gick t träningen o så !  Peace & love
.
lite bilder från idag;)
de underbara idag !! ;) <3
och jonas me sin nya lur hahah !!

Kommentarer
Postat av: huh

snyyyygg !

2012-02-03 @ 22:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0