haha sorry !!

haha förlåt alla läsare xD skrev inget igår men hade ingen tid och min lur e seg så kan inte skriva från luren ..
men vad hände i går ? haha hade ju studiedag så vakna typ kl 12 av att frida ringde mig -.- men ändå de va lika bra :) men sen så vakna jag käka frukost och satt o spela fifa til typ kl 4 halv 5 sen så börja jag fixa mig för skulle till liljeholmen på öppet hus i min skola skulle följa me frida och olivia dom skulle se skolan haha dom typ tyckte inte om de xD aja iallafall sen så tagga vi t subway sen donken. efter de tog jag tåget till häggvik möte gabriel på tåget så åkte med honom hem till han, för hans syster Daniela fyllde år och såg första halvlek av el clasico där ockå mycket trevligt sällskap ! sen vid halvlek åkte jag, jonas och steban hem t honom och kolla på resten av matchen.
vad ska man säga om matchen mycket fina mål av barca! första målet en fin passning från messi fram till pedro som är ensam och lägger den enkelt på sidan, sedan precis innan halvlek får barca en frispark som går på muren och styrs ut mot dani alves som gör nog bland som finaste målen ! helt otroligt fint ! sedan andra halvlek så gör real 2 mål en pass utav özil till C.ronaldo som skottfintar pinto och går förbi o lägger in bollen enkelt i mål. därefter får benzema en nick pass och benzema hanterar situationen sjukt bra lägger bollen över puyol, som ramlar och sen lägger in bollen i sidan om pinto och där blev det 2-2 i matchen, tyvär så kom inte real vidare för barca vann på borta match så barca är vidare och hoppas dom vinner hela skiten ! :)
.
aja som hos min kusse i sollentuna iaf vi spela fifa efter matchen till typ 1 halv 2 sen så sov vi.
och idag vad ska jag säga vi har vår fina vikarie igen hahahahah .. skit tråkig lektion men sen så slutar jag 11 skööönt ! har träning i kväll har inte tränat på hela den här veckan för har vart sjuk :( så ska bli underbart att få träna igen !! om jag får av min mamma dåra ! men ska försöka jobba nu haha skriver kanske senare ! hejdååå ! Peace and love ! <3
.
HÄR FÅR NI DANI ALVES UNDERBARA MÅL ! OCH HANS GALNA MÅLGEST !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0