Faan

asså faan dååå ! jag ber mamam tippa åt mig till några mmatcher i dag sen så ringer hon mig medans hon ska tippa och allt de och de första jag säger till henne inga handicap ta hela matchen hon ba okej jag för hjälp här sen när hon e klar ringer hon mig och säger så nu e allt klart när hon kommer hem så kollar jag på lappen så står de 2 st med handicap -.- asså varfööörrr :(
image description
aja skt i kanske kan vinna på de här me hoppas jag -.-
snacka iallafall me jorge olivares nyss men ska spela fifa nu skriv om ni vågar möta mig ;) haha (har xBox 360) så om ni vill spela live skriv va ni heter o jag lägger till !

Kommentarer
Postat av: krall

hej bryan

2012-01-18 @ 21:45:37
Postat av: klerköyt

du vinne 400 hundra haha barn grejer

2012-01-19 @ 00:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0