-

kom t skolan nyss ..  juste pallade inte skriva igår va helt död men iallafall hade ju träning haha och självklart drev hela laget om min blogg haha men skiter i va dom säger :) haha men träningen va okej, vi körde lite löpning ibörjan sen idioten ett par gånger sen körde vi snabba fötter, efter de va man typ ganska död... sen körde vi typ match i 50 min dom 10 första minuterna gick åt helvete ! de va typ inte seriöst men efter att vår tränare sa till blev allt mycket bättre !
men aja nu e jag i skolan -.- har lärande o utveckling ganska så rolig lektion ;)
idag ere inte så läng dag i skolan har typ lärande o utveckling nu till 11 sen lunch sen mentorstid och då gör vi inte så mkt så kommer senast sluta runt 1 !! sköönt fast senare på kvällen kl 7 har jag träning i tyresö vallen utom hus då ;) men de e chill ! aja uppdaterar sen ! Peace and love ! <3
en enkel bild taggen för ett tag sen men aja ;)
glöm inte att du kan tj'na pengar på din blogg :) tryck på bilden här nedanför :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0