-

FÖRLÅT alla läsare för jag inte har bloggat eller så men har gjort ganske mycket :) haha ska berätta lite om helgen dååå .. :)
.
haha i fredags så vare skolan sen efter så åkte jag hem chillade spela lite fifa och sen åkte jag till kyrkan :) har inte vart där på ett tag känns som jag måste börja ta tag lite mer i de :) haha iaf sen åkte jag hem gjorde inte så mycket snacka i telefon med jennie milde och spela fifa till 2 sen sov jag för hade match på lördagen.
.
på lördan så hade jag match jag försova mig -.- helt otroligt fattar inte vad som hände me väckarklockan men iaf så min tränare kom o hämta mig hade ju med mig högtalarna också så de e tungt att bära ! sen matchen gick väl okej första halvlek vi möta bele barkarby dom va inte så bra men aja vi tog ledningen med 1-0 i första halvlek sen andra började sjukt dom gjorde 2 snabba mål sen så blev de fler vi gjorde o dom gjorde tror matchen sluta 6-5 till oss eller dom kommer inte ens ihåg :O efter matchen så åkte jag hem duscha fixa mig lite skulle tagga ut men blev inget folk kom hem t mig ist vi chillade lite me musik hade sjukt roligt iaf sen när alla tagga så satt jag o spela fifa till kl 5 på morgonen sen sov jag vakna kl 11 igen av att mamma hade gjort frukost till mig, hon e underbar !!
.
så i dag söndag gjorde jag inte så mycket chilla isängen lite sen så kom jag på att vi kunde tagga till högdalstoppen och köra lite chicken race haha så sjukt roligt de va hahah  så vi vet iaf fall vad som händer nästa helg om snön e kvar ahhaah men de va rolig dag me grabbarna ! men aja nu ska jag kolla film o sova men skriver i morn eller kanske senare :)
.
här kommer lite bilder från helgen haha ! 
och här är 2 bilder på min lille bror som jag klippt/raka :) de blev faktiskt tuuungt !
när allt e fixat o de blire som neymar tuungt viist ;)
.
aja peace & love <3

Kommentarer
Postat av: Melinda & Katarina

Vill du göra länkbyte med oss? :)

2012-02-01 @ 07:42:15
URL: http://dorkystyle.blogg.se/
Postat av: Canan Zanyar <3

hahahh Jorgito sööt :p



Frågestund! Kanske avslutar på Söndag, passa på och fråga hur mkt du vill! http://cananzanyar.blogg.se/2012/february/fragestund-kanske-avslutar-pa-sondag-passa.html#comment JAALLAAH FRÅGA PÅ!! :* <3

2012-02-16 @ 23:21:16
URL: http://cananzanyar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0