-

sorry att jag inte skrev igår ;) va helt död och hade träning ..
Träningen var härlig de va mycket folk igen ! så skönt när träningen e mer seriös och så de va bra tempo och alla krigade ! vi började med enkel uppvärming sen körde vi lite snabbhets träning de va galet skön övning, sen efter de körde vi passnings övning och så i början var allting bra men efter ett tag när vi utveckla övningen så blev de lite svårare typ eller de blev fel ett par gången men de gick hyfsat bra ändå ;) efter de körde vi match de va bra spel och så sen så va träningen slut ! mycket skön träning !
iallafall i dag kom jag till sisata lektionen försov mig haha å nu har jag matte enkelt sen efter får vi se vad siom händer kanske träffa någon eller så men aja skriver nog ikväll ;) herrå , peace & love ! <3
bild från nyår ! :) <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad snygg du är

2012-01-20 @ 19:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0